مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 19:152020-12-03بين الملل

حماس اظهارات وزیر تجارت بحرین را محکوم کرد


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اظهارات وزیر تجارت بحرین درباره محصولات وارداتی از فلسطین اشغالی و محصولات وارد شده از شهرکهای غیرقانونی و یهودی نشین در کرانه باختری اِشغالی را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات وزیر تجارت بحرین در رابطه با شهرک های صهیونیست نشین را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، سامی ابو زهری ، سخنگوی حماس روز پنج شنبه اظهارات وزیر تجارت بحرین مبنی بر تعامل با تولیدات این شهرک ها را نقض آشکار قوانین بین الملل دانست.

ابوزهری همچنین از مردم بحرین خواست بر رژیم این کشور برای توقف اینگونه مواضع ذلیلانه و ضد فلسطینی فشار وارد کنند.

گفتنی است که وزیر صنعت و تجارت بحرین اعلام کرد که این کشور میان محصولات وارداتی از فلسطین اشغالی و محصولات وارد شده از شهرکهای غیرقانونی و یهودی نشین در کرانه باختری اِشغالی هیچ تمایزی قائل نخواهد شد! زاید بن راشد الزایانی وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین با اعلام خبر گشایش درهای این کشور به روی کالاهای وارداتی از شهرکهای غیرقانونی و یهودی نشین در کرانه باختری اشغالی مدعی شد که برای این کشور عربی حاشیه خلیج فارس هیچ تمایزی میان محصولات وارداتی از فلسطین اشغالی و کالاهای وارد شده از این شهرکهای یهودی نشین وجود نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس اظهارات وزیر تجارت بحرین را محکوم کرد

حماس اظهارات وزیر تجارت بحرین را محکوم کرد