مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 19:052020-12-03سياسي

سیمای شهر فومن در مناسب مردم این شهر نیست/ شهرداری در اجرای طرح ها خلاق باشد


سخنگوی شورای شهر فومن با اشاره به اینکه سیمای این شهر مناسب فومن نیست، گفت: شهرداری باید از نوآوری و خلاقیت در اجرای طرح های مربوط به سیمای شهری استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکصد و هفدهمین جلسه شورای شهر فومن عصر پنجشنبه با حضور اعضا در دفتر شورای اسلامی برگزار شد.

زهرا نظری یکی از اعضای شورای شهر فومن ضمن گرامیداشت سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی که برگ زرینی را در تاریخ سیاسی و اجتماعی استان گیلان خلق نموده است، گفت: شهادت انسان های وارسته به فضائل بزرگ در هر برهه ای از تاریخ مهم و بااهمیت است.

عضو شورای شهر فومن در ادامه افزود: شهادت افرادی همچون شهید محسن فخری زاده همواره در تاریخ این مرز بوم به الگویی ماندگار تبدیل خواهد شد و مایه تأسف است پرورش مجدد چنین سرمایه های فرهنگی و سیاسی برای جمهوری اسلامی بسیار سخت خواهد بود.

وی با بیان اینکه تبدیل وضعیت نیروهای روزمزد شهرداری به نیروهای شرکتی باید با نگاه کارشناسی همراه باشد، اظهار کرد: نیروهای انسانی جدید باید رفتار سازمانی لازم را آموزش ببینند تا کارایی لازم را به اجرا در آورند.

سخنگوی شورای شهر فومن با تاکید بر اینکه شهرداری این شهرستان از تعداد نیروی های کیفی متناسب با بدنه این سازمان برخوردار نیست، افزود: تنها ارتقا نیروهای کمی مشکل شهرداری ها را حل نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمای شهر فومن در مناسب مردم این شهر نیست/ شهرداری در اجرای طرح ها خلاق باشد

سیمای شهر فومن در مناسب مردم این شهر نیست/ شهرداری در اجرای طرح ها خلاق باشد