مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 18:552020-12-03سياسي

تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر نظارت بیشتر دولت بر بازار


مرجع تقلید شیعیان با اشاره به گرانی و مشکلات جامعه گفت: دولت باید نسبت به بازار نظارت داشته باشد، حل مشکلات اجتماعی نیازمند این است که همه مسئولین وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهند.

- ایسنا/قم مرجع تقلید شیعیان با اشاره به گرانی و مشکلات جامعه گفت: دولت باید نسبت به بازار نظارت داشته باشد، حل مشکلات اجتماعی نیازمند این است که همه مسئولین وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهند.

آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: وزارت کشاورزی از وزارتخانه هایی است که بازندگی مردم ارتباط بسیاری دارد و هرگونه تغییری در آن، در زندگی مردم تأثیر ایجاد می کند.

وی بابیان اینکه وزارت خانه کشاورزی باید قوی باشد، افزود: این وزارتخانه باید دست دلال ها را از واسطه گری قطع کند و متخلفان را شناسایی و به قوه قضاییه تحویل دهد.

مرجع تقلید شیعیان مبارزه با فساد را مورد تأکید قرارداد و بیان کرد: صداوسیما موظف است با وزارت جهاد کشاورزی نهایت همکاری را داشته باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به گرانی و مشکلات جامعه عنوان کرد: دولت باید نسبت به بازار نظارت داشته باشد، کالاهای اساسی با ارز دولتی وارد می شود اما بر اساس ارز آزاد به فروش می رسد و کنترلی در این زمینه از سوی دولت صورت نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر نظارت بیشتر دولت بر بازار

تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر نظارت بیشتر دولت بر بازار