مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 18:402020-12-03سياسي

آژانس به طور شفاف ترور شهید فخری زاده را محکوم کند


سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی در وین با ارسال نامه ای به مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، ضمن محکومیت شدید ترور شهید فخری زاده، - این نامه در مورد اقدام تروریستی بزدلانه و ترور فجیع دکتر محسن فخری زاده، یک دانشمند فیزیکدان برجسته جمهوری اسلامی ایران که در 27 نوامبر 2020 در شهر آبسرد استان تهران رخ داد، می باشد.

شهید فخری زاده یک فیزیکدان ممتاز و استاد دانشگاه بود، که ابتکارات علمی متعددی را از جمله در حوزه های های پدافند غیرعامل شیمیایی، بیولوژیکی و هسته ای برای اهداف حفاظتی اجراء نموده است.

یکی از آخرین خدمات شهید فخری زاده، نقش برجسته ایشان در تولید اولین کیت آزمایش بومی کرونا بود که سهم بزرگی در تلاش های ملی ما در مهار همه گیری کرونا دارد، آن هم در زمانی که ایران تحت تحریم های غیر انسانی آمریکا قرار دارد که به شدت، مانع دسترسی ما به اقلام بشردوستانه شامل دارو ها و تجهیزات پزشکی می شود.

ایشان، همچنین بر ساخت واکسن کرونا نیز نظارت داشت.

شواهد اساسی آشکاری، دست داشتن و مسئولیت رژیم اسراییل در این حمله تروریستی را نشان می دهد، بویژه این که مقامات رژیم اسراییل بار ها از دکتر فخری زاده نام برده بودند و چندین مرتبه نیز برای ترور ایشان برنامه ریزی کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژانس به طور شفاف ترور شهید فخری زاده را محکوم کند

آژانس به طور شفاف ترور شهید فخری زاده را محکوم کند