مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 18:352020-12-03سياسي

نخستین مجمع مطالبه گری رسانه ای در گیلان تشکیل شد


معاون اجتماعی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه رشت شهر نخستین ها در حوزه هنر و رسانه است ، گفت: نخستین مجمع مطالبه گری رسانه ای کشور در رشت تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عبدالکریم علیزاده امروز در نشست با اعضای مجمع اصحاب رسانه و هنر استان گیلان در ساختمان امر به معروف اظهار کرد: رشت شهر نخستین ها در حوزه هنر و رسانه است و امروز به همت جمعی از جوانان مؤمن و انقلابی شاهد راه اندازی نخستین پاتوق مطالبه گری رسانه کشور، در استان گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه مجمع اصحاب رسانه و هنر گیلان در حوزه مطالبه گری مردم از حاکمیت و به صورت صنفی مستقل فعالیت می کند، افزود: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برکات این تشکل برای اصحاب هنر و رسانه و به ویژه مردم گیلان باشیم.

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امربه معروف و نهی از منکر گیلان تصریح کرد: امروز شاهد سوت زنی هدفمند و تلاش برای مبارزه با فساد در برخی رسانه های استان هستیم و حمایت از این رسانه ها را وظیفه خود می دانیم، موج خوبی به صورت خودجوش در شبکه های اجتماعی گیلان در حوزه مطالبه گری ایجادشده که تحسین برانگیز است.

علیزاده با اشاره به پیگیری های تقنینی مجمع اصحاب رسانه و هنر گیلان گفت: این تشکل که در قالب یک گروه جهادی پویا و فعال تشکیل شده برای بهبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مجمع مطالبه گری رسانه ای در گیلان تشکیل شد

نخستین مجمع مطالبه گری رسانه ای در گیلان تشکیل شد