مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 18:352020-12-03اقتصادي

نقض محدودیت کرونایی 61 واحد صنفی گرگان را به تعطیلی کشاند


از زمان آغاز اجرای محدودیت های جدید کرونا و تعطیلی مشاغل گروه دو، سه و چهار، 61 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و پذیرش مشتری در واحد صنفی خود پلمب شدند.

- ایسنا/گلستان فرماندار گرگان گفت: از زمان آغاز اجرای محدودیت های جدید کرونا و تعطیلی مشاغل گروه دو، سه و چهار، 61 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و پذیرش مشتری در واحد صنفی خود پلمب شدند.

محمد حمیدی اظهار کرد: در 12 روز گذشته بیش از 27 هزار و 850 بازرسی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان گرگان صورت گرفته که در این بازرسی به یک هزار و 812 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی تذکر داده شده و 61 واحد نیز پلمب شدند.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی برای واحدهای صنفی الزامی است، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا اصناف گرگان ملزم به رعایت پروتکل بهداشتی هستند.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه کار نظارت و بازرسی بر بازار تشدید می یابد، تصریح کرد: اکیپ های متشکل از فرمانداری، شبکه بهداشت، اماکن، اتاق اصناف و اداره صنعت معدن و تجارت کار بازرسی از اصناف را در شهرستان بر عهده دارند و در صورت مشاهده رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی فروشگاه های بزرگ و کوچک پلمب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض محدودیت کرونایی 61 واحد صنفی گرگان را به تعطیلی کشاند

نقض محدودیت کرونایی 61 واحد صنفی گرگان را به تعطیلی کشاند