مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 18:052020-12-03پزشكي

رشت همچنان روی نوار وضعیت قرمز


فرماندار شهرستان رشت با اشاره به ادامه دار بودن محدودیت های کرونایی در رشت گفت: با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی وضعیت کرونا در رشت قرمز و با این شرایط طبق دو هفته گذشته محدودیت های در رشت ادامه داشته و بعد از یک هفته با بررسی دوباره شرایط تصمیم گیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی فتح اللهی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت شهرستان رشت به لحاظ شیوع کرونا تغییر نکرده است، اظهار کرد: در دو هفته اخیر مردم نهایت همکاری را با ستاد کرونا داشته و پروتکل های بهداشتی را به درستی انجام دادند ولی در علیرغم تمامی این موارد بازهم وضعیت کرونا در رشت قرمز است.

وی با اشاره به ادامه دار بودن محدودیت های کرونایی در رشت گفت: با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی وضعیت کرونا در رشت قرمز و با این شرایط طبق دو هفته گذشته محدودیت های در رشت ادامه داشته و بعد از یک هفته با بررسی دوباره شرایط در خصوص اعمال محدودیت ها تصمیم گیری می شود.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به آخرین وضعیت اعتبار کارت های تردد بیان کرد: کسانی که برای آنان کارت تردد صادرشده به فرمانداری مراجعه نکنند زیرا اعتبار این کارت ها تا زمان اتمام محدودیت ها به قوت خود باقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت همچنان روی نوار وضعیت قرمز

رشت همچنان روی نوار وضعیت قرمز