مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 17:402020-12-03بين الملل

حماس، اظهارات ضد فلسطینی وزیر تجارت بحرین را محکوم کرد


حماس اظهارات وزیر تجارت و صنعت بحرین در باره قصد این کشور در خرید محصولات تولیدی شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات وزیر تجارت و معادن بحرین در ارتباط با شهرک های صهیونیست نشین را نقض آشکار قوانین بین الملل دانست.

سامی ابو زهری ، سخنگوری حماس امروز پنجشنبه گفت: اظهارات وزیر تجارت بحرین مبنی بر اینکه کشورش با تولیدات این شهرک ها تعامل خواهد داشت، نقض آشکار قوانین بین الملل است .

او گفت که این گونه اظهارات بحرینی ها نشانگر سقوط آن ها و ایستادن آن ها در صف اشغالگران علیه فلسطینیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شهاب فلسطین، سخنگوی حماس از مردم بحرین خواست بر دولتشان برای منصرف شدن از این گونه مواضع ذلیلانه و ضد فلسطینی فشار بیاورند.

زاید بن راشد الزیانی ، وزیر تجارت، صنعت و گردشگری بحرین امروز در دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی گفت: بحرین بین تولیدات اسراییل و آن محصولاتی که در شهرک های صهیونیستی در کرانه باختری تولید می شود، فرقی قائل نیست و بر این اساس تعامل خواهد کرد که این تولیدات همه اسراییلی هستند .

بحرین بعد از امضای توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در شهریور ماه گذشته، روابط تجاری و سیاسی خود را به همراه امارات آغاز کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس، اظهارات ضد فلسطینی وزیر تجارت بحرین را محکوم کرد

حماس، اظهارات ضد فلسطینی وزیر تجارت بحرین را محکوم کرد