مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 17:202020-12-03اجتماعي

از سرگیری فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در استان اصفهان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از سرگیری فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در استان اصفهان از روز شنبه 15 آذرماه خبر داد و گفت: - ایسنا/اصفهان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از سرگیری فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در استان اصفهان از روز شنبه 15 آذرماه خبر داد و گفت: از روز شنبه آزمون های عملی و آموزش های عملی رانندگی برگزار می شود اما برگزاری کلاس های آموزشی و آزمون نظری ممنوع است.

سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: از روز شنبه (15 آذر ماه) تمام مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد استان اصفهان آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی گفت: اگر اعتبار وکالتنامه های اشخاصی که از تاریخ اول آذر ماه سال جاری تا روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک منقضی شده باشد، به مدت روزهای تعطیل (مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا) دارای اعتبار خواهد بود.

رییس پلیس راهور استان با بیان اینکه ساعت کار مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک با یک ساعت افزایش نوبت دهی، از ساعت 7 صبح تا 16 عصر خواهد بود، افزود: ارائه خدمات صرفاً به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت راهور امکان پذیر خواهد بود.

شروع مجدد آزمون ها و آموزش های عملی رانندگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پلیس راهور استان اصفهان، سرهنگ محمدی از شروع مجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در استان اصفهان

از سرگیری فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در استان اصفهان