مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 16:552020-12-03سياسي

تشریح آخرین وضعیت محدودیت های کرونایی در آذربایجان شرقی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است، گفت: با این وجود، محدودیت های وضعیت نارنجی از جمله تعطیلی تمامی پارک ها و تفرجگاه ها و محدودیت آرامستان های استان ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است، گفت: با این وجود، محدودیت های وضعیت نارنجی از جمله تعطیلی تمامی پارک ها و تفرجگاه ها و محدودیت آرامستان های استان ادامه خواهد داشت.

علیار راستگو در حاشیه جلسه ستاد استانی کرونا، گفت: پنج شهرستان اسکو، چاراویماق، ورزقان، خداافرین و هوراند در وضعیت زرد و بقیه در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی ادامه داد: محدودیت ها در تمام شهرهای زرد و نارنجی بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا که قبلا اعلام شده است، ادامه خواهد یافت؛ از جمله، تا رسیدن به وضعیت مطلوب، تمامی پارک ها و تفرجگاه ها تعطیل خواهند بود و مراسم های مذهبی و آیینی نیز برگزار نخواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت ادارات نیز افزود: در مناطق نارنجی، ادارات ضروری و خدمات رسان با 75 درصد کارکنان، و ادارات غیرضروری با نصف کارکنان و به تشخیص رییس واحد فعالیت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت محدودیت های کرونایی در آذربایجان شرقی

تشریح آخرین وضعیت محدودیت های کرونایی در آذربایجان شرقی