مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 16:402020-12-03سياسي

انتقام از عوامل ترور «فخری زاده» حق دولت ایران است


رییس جمهور با اشاره به ترور شهید فخری زاده، گفت: حق دولت ایران است که در زمان مناسب انتقام خون این شهید را از عوامل آن بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تکمیل پژوهش ها برای ساخت کیت های تشخیص این بیماری نموده بود، اظهار داشت: ترور این دانشمند یک جنایت بزرگ و اقدام غیر انسانی بود.

روحانی در ادامه با اشاره به اظهارات رییس جمهور منتخب آمریکا درمورد بازگشت این کشور به توافق برجام، تصریح کرد: ما بارها بر این مسئله تاکید کرده ایم که اگر طرف های مقابل ما در این قرار داد به تعهدات خود عمل کنند ما هم به تعهدات خود عمل خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به روند همکاری های دو کشور ایران و ترکیه، گفت: اراده هر دو کشور بر توسعه روابط اقتصادی و تجاری بوده ولی متاسفانه تحریم آمریکا مانع این شده بود که ما بتوانیم به راحتی به تجارت و همکاری های اقتصادی و بانکی بین خود ادامه دهیم.

رییس جمهور با تاکید بر توسعه و تعمیق روابط با ترکیه در همه زمینه ها بر اجرایی و عملیاتی شدن توافقات ششمین نشست شورای عالی همکاری های راهبردی و کمیسیون های مشترک اقتصادی دو کشور تاکید کرد.

روحانی همچنین ضرورت همکاری و همفکری ایران و ترکیه درخصوص مسائل بین المللی را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای جلوگیری از رخنه دشمنان اسلام، ترمیم شکافی که در دنیای اسلام وجود دارد یک نیاز فوری است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام از عوامل ترور «فخری زاده» حق دولت ایران است

انتقام از عوامل ترور «فخری زاده» حق دولت ایران است