مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 16:302020-12-03ورزشي

باید ظرفیت های مغفول ورزش همگانی را فعال کنیم


 رییس کمیته ورزش همگانی فراکسیون ورزش مجلس بر ضرورت توجه بیشتر مجلس به موضوع ورزش همگانی و فعال شدن همه ظرفیت های دولت در این زمینه تأکید کرد.

- ایسنا/فارس  رییس کمیته ورزش همگانی فراکسیون ورزش مجلس بر ضرورت توجه بیشتر مجلس به موضوع "ورزش همگانی و فعال شدن همه ظرفیت های دولت" در این زمینه تأکید کرد.

علیرضا پاکفطرت گفت: مجلس بررسی و اصلاح قوانین حوزه ورزش همگانی را وظیفه خود می داند و معتقد است سیاست های توسعه ورزش باید به سمت پیشگیری به جای درمان حرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده مردم شیراز در مجلس، پاکفطرت افزود: یکی از مهمترین سیاست های کمیته همگانی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، فعال سازی ظرفیت شهرداری ها و هم افزایی ظرفیت دستگاه های اجرایی است و بدون این هم افزایی تحرک مورد نیاز جامعه و ورزش همگانی عملا محقق نمی شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس در ادامه با تأکید بر بهره گیری از ظرفیت بالقوه شهرداری ها در حوزه ورزش همگانی، افزود: از طریق ورزش می توانیم مردم را با شهرداری ها آشتی دهیم و حتی فضایی را فراهم کنیم که مردم با رضایت بیشتری عوارض شهرداری ها را پرداخت کنند، چرا که هزینه کرد شفاف و ملموس شهرداری ها در حوزه سلامت را به عینه مشاهده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید ظرفیت های مغفول ورزش همگانی را فعال کنیم

باید ظرفیت های مغفول ورزش همگانی را فعال کنیم