مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 16:002020-12-03سياسي

تمدید یک هفته ای محدودیت ها در شهرهای قرمز


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: محدودیت ها مانند محدویت های سابق است به این معنا که در شهرستان های نارنجی همان محدودیت ها برقرار است و فعالیت گروه های شغلی 3 و 4 را نداریم.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: محدودیت ها مانند محدویت های سابق است به این معنا که در شهرستان های نارنجی همان محدودیت ها برقرار است و فعالیت گروه های شغلی 3 و 4 را نداریم.

حجت الله غلامی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین محدودیت های کرونایی در اصفهان، اظهار کرد: از شنبه محدودیت های جدید در استان اعمال می شود که بر این اساس با توجه به همکاری مردم و صنوف در رعایت پروتکل های بهداشتی هم اکنون از 14 شهرستان استان 4 شهرستان اردستان، نایین، نطنز و تیران و کرون قرمز است، اما هم اکنون 10 شهرستان استان نارنجی است و سه شهرستان خور، دهاقان و برخوار نیز زرد است.

وی افزود: محدودیت ها مانند محدویت های سابق است به این معنا که در شهرستان های نارنجی همان محدودیت های اداری برقرار است و فعالیت گروه های شغلی 3 و 4 را نداریم و ترددها مشابه قبل است و فرقی که این بار کرده این است که تردد از ساعت 21 تا 4 صبح که قبلا فقط برای شهرهای قرمز برقرار بود هم اکنون برای شهرهای نارنجی هم اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید یک هفته ای محدودیت ها در شهرهای قرمز

تمدید یک هفته ای محدودیت ها در شهرهای قرمز