مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 15:552020-12-03بين الملل

انفجار کرونا در ترکیه/ آنکارا محدودیتهای شدیدتری اعمال می کند


رییس جمهور ترکیه در واکنش به افزایش نرخ ابتلای روزانه به ویروس کرونا به بالای 30 هزار نفر در این کشور گفت که «هیچ راهی به جز به حداقل رساندن تردد افراد وجود ندارد».

- رییس جمهور ترکیه در واکنش به افزایش نرخ ابتلای روزانه به ویروس کرونا به بالای 30 هزار نفر در این کشور گفت که هیچ راهی به جز به حداقل رساندن تردد افراد وجود ندارد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر ترکیه را در زمره وخیم ترین وضعیتهای شیوع کرونا در جهان قرار می دهد؛ موجی که به مراتب بدتر از موج نخست آن در فصل بهار است.

دولت ترکیه روز پنج شنبه در تازه ترین اعلام رسمی خود، شمار مبتلایان جدید را 31،923 نفر و شمار قربانیان این بیماری را 193 نفر اعلام کرد.

تعداد کل قربانیان این بیماری ویروسی در کشور ترکیه به 14،129 نفر رسیده است.

تنها سه کشور ایالات متحده، برزیل و هندوستان- با جمعیتی به مراتب بیشتر از ترکیه 80 میلیونی- نرخ ابتلای روزانه بالاتری دارند.

در همین راستا، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه به صراحت گفت که چاره ای به جز به حداقل رساندن تردد افراد برای کاهش تأثیر منفی این بیماری همه گیر وجود ندارد .

به همین دلیل، وی روز دوشنبه از اتخاذ تدابیر جدیدی برای متوقف ساختن گستره شیوع این بیماری همچون منع تردد شبانه در ایام هفته، ماندن اجباری در خانه در روزهای پایانی هفته، محدودسازی مراسم عروسی و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار کرونا در ترکیه/ آنکارا محدودیتهای شدیدتری اعمال می کند

انفجار کرونا در ترکیه/ آنکارا محدودیتهای شدیدتری اعمال می کند