مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 15:502020-12-03سياسي

مبنای انتصابات استان نه چسبندگی سیاسی بلکه شایستگی افراد است


استاندار سمنان در دیدار عباس گلرو ، نماینده مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: مبنای انتصابات استان چسبندگی سیاسی نیست، بلکه شایستگی و توانمندی افراد است.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان در دیدار عباس گلرو ، نماینده مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: مبنای انتصابات استان چسبندگی سیاسی نیست، بلکه شایستگی و توانمندی افراد است.

علیرضا آشناگر پنج شنبه 13 آذر ماه در دیدار عباس گلرو، نماینده مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با وی ضمن تشکر از تلاش و زحمات آقای گلرو ، در مسئولیت نماینده مردم حوزه انتخابیه سمنان ، مهدیشهر و سرخه گفت : به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از شما انتظار داریم تا با مشارکت فعال در کمیسیون تلفیق ، تلاش نمایید تا اعتبارات مربوط به اجرای سد فینسک و مباحث مرتبط با انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران و.

محقق گردد.

استاندار سمنان در ادامه با اشاره به انتصاب نادر فخری بعنوان سرپرست فرمانداری سمنان گفت : نادر فخری ، سرپرست فرمانداری سمنان از نیروهای با سابقه وزارت کشور است که تا کنون در مسئولیتهای مختلف بسیار موفق و قاطع عمل نموده و خوشبختانه کارنامه ی درخشانی را از خود بجا گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای انتصابات استان نه چسبندگی سیاسی بلکه شایستگی افراد است

مبنای انتصابات استان نه چسبندگی سیاسی بلکه شایستگی افراد است