مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 15:402020-12-03اقتصادي

تلاش برای ساخت مسکن مددجویان و محرومان در ارسنجان


مدیر بنیاد مسکن شهرستان ارسنجان، موضوع ارزیابی و واریز اقساط به حساب متقاضیان مسکن محرومین را بررسی کرد و از ادامه تلاش برای ساخت منزل محرومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عزت محمودی در نشستی با مدیر و کارشناسان بانک مسکن در شهرستان ارسنجان اولویت های کاری بنیاد مسکن در سال جاری را برشمرد و اظهار داشت: تامین مسکن مددجویان و نیازمندان از اولویت های اصلی بنیاد مسکن است که دنبال می شود.

وی افزود: در قالب تفاهم نامه بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه که احداث 3500 واحد مسکونی برای استان فارس لحاظ شده است، 30 واحد به شهرستان ارسنجان اختصاص یافته است.

محمودی اضافه کرد: در گام نخست 9 میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص یافته که به صورت ستهیلات در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، تا کنون پنج متقاضی تحت پوشش کمیته امداد ، دو متقاضی تحت پوشش بهزیستی و 47 متقاضی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند.

وی با  تشکر از رییس و کارشناس بانک مسکن شعبه ارسنجان که ضمانت ها را به صورت زنجیره ای پذیرفته و نسبت به انعقاد قراداد اقدام کرده اند، گفت: مشارکت و همراهی بانک در تسریع اعطای تسهیلات و وام ها بسیار موثر و امید است در روزهای آتی شاهد شتاب بخشی روند اعطای تسهیلات باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ساخت مسکن مددجویان و محرومان در ارسنجان

تلاش برای ساخت مسکن مددجویان و محرومان در ارسنجان