مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 15:402020-12-03اقتصادي

اعلام جزییات محدودیت های کرونایی که از شنبه در کشور اجرا می شود


کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه ای جزییات محدودیت های کرونایی که از شنبه هفته آینده در کشور اعمال می شود را اعلام کرد.

- کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه ای جزییات محدودیت های کرونایی که از شنبه هفته آینده در کشور اعمال می شود را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دراطلاعیه شماره 3 کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ضمن تشکر از همکاری عموم مردم در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتها که از اول آذرماه آغاز شد، آمده است: طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتها متناسب با سه وضعیت تعیین شده در شهرها(زرد، نارنجی و قرمز) تدوین شده است.

از آنجا که از روز شنبه 15 آذر تغییرات جدید حاصل خواهد شد لذا موارد ذیل جهت تنویر و اطلاع مردم، صنوف و آحاد جامعه اعلام میگردد: 1- بر اساس تغییرات حاصله در وضعیت سهگانه شهرها از روز شنبه تعداد شهرهای زرد 105 شهر، نارنجی 279 شهر و قرمز 64 شهر میباشد که لیست آن به پیوست این اطلاعیه برای آگاهی عموم جامعه منتشر میگردد.

2- با توجه به محدودیتها و الزامات تعیین شده در طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتها و با عنایت به تغییرات حاصله در وضعیت شهرها، محدودیتهای ذیل کماکان برقرار میب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات محدودیت های کرونایی که از شنبه در کشور اجرا می شود

اعلام جزییات محدودیت های کرونایی که از شنبه در کشور اجرا می شود