مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 15:252020-12-03سياسي

شناسایی عوامل ترور شهید فخری زاده نقش مهمی در پیگیری بین المللی موضوع دارد


عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان گفت: تا زمانی که عوامل ترور شهید فخری زاده شناسایی نشوند و ندانیم که با چه دولتی همپیمان بوده اند، نمی توانیم این موضوع را از لحاظ بین المللی پیگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج, مهدی حاتمی عصر امروز در نشست بررسی ترور شهید فخری زاده از منظر سیاسی و حقوقی اظهار کرد: ترور یکی از ناجوانمردانه ترین جرائمی است که در عرصه های داخلی و خارجی رخ می دهد.

این کارشناس حقوقی مسائل بین الملل تصریح کرد: ترور در بسیاری از نظام های حقوقی دنیا قابلیت پیگیری حقوقی را دارد و اکثریت حقوقدانان بین المللی پیگیری حقوقی و مجازات ترور را طبق قوانین کشورها ضروری می دانند.

وی افزود: ترور مقامات و شخصیت های علمی برای کشورها بعد خاص تری پیدا می کند و در بحث ترور شهید فخری زاده، جمهوری اسلامی حق دارد از تمامی حقوق خود بر اساس اصول و موازین بین الملل به منظور اتخاذ اقدامات لازم استفاده کند.

این استاد دانشگاه و حقوقدان ادامه داد: ترور شهید محسن فخری زاده یک اقدام پیش بینی شده توسط رژیم صهیونیستی بود، اما نیاز است پیرامون عاملان ترور این شهید تحقیقاتی بشود، زیرا امکان دارد برخی کشورهای منطقه که به تازگی روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده اند در این اقدام نقش داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عوامل ترور شهید فخری زاده نقش مهمی در پیگیری بین المللی موضوع دارد

شناسایی عوامل ترور شهید فخری زاده نقش مهمی در پیگیری بین المللی موضوع دارد