مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 15:202020-12-03سياسي

ترور شهید فخری زاده خللی در برنامه هسته ای ایجاد نمی کند


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج گفت: ترور دانشمندانی مانند شهید فخری زاده در زمینه برنامه هسته ای ایران خللی ایجاد نمی کند چرا که ما دانش هسته ای را بومی سازی کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج, محرم وزیری عصر امروز در نشست بررسی ترور شهید فخری زاده از منظر سیاسی و حقوقی، اظهار کرد: بحث ترور شهید فخری زاده از دو منظر حقوقی و سیاسی ابعاد گسترده ای داشته و سیاسیون و حقوقدانان ما که در این خصوص اظهارنظر می کنند، به دنبال فرافکنی نیستند و تنها می خواهند که این موضوع در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران پیگیری شود.

وی افزود: یک نشریه انگلیسی شهید فخری زاده را جزو 500 مرد قدرتمند دنیا معرفی می کند و نتانیاهو در برنامه زنده تلویزیونی قلب تپنده انرژی هسته ای ایران را شهید فخری زاده می داند و نام وی را به صراحت به زبان می آورد اما در داخل کشور یک شخص ناشناخته بوده است.

وزیری اذعان داشت: این جای تأمل دارد که چگونه چنین فردی با چنین جایگاهی که تا قبل از حادثه ترور کسی وی را نمی شناخت را سرویس های امنیتی دشمنان نظام به خوبی می شناسند و نقشه ترور وی را می کشند.

این استاد دانشگاه و تحلیل گر مسائل سیاسی ادامه داد: رژیم صیونیستی به صراحت اعلام می کند که ضربه زدن به بخش هسته ای ایران باید هدف اصلی فعالیت های ضدایرانی ما باشد و مطم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهید فخری زاده خللی در برنامه هسته ای ایجاد نمی کند

ترور شهید فخری زاده خللی در برنامه هسته ای ایجاد نمی کند