مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 14:552020-12-03اقتصادي

شناسایی 37 نفر از اخلالگران بازار مرغ ایلام


37 نفر از دلالان نهاده و 97 نفر از دلالان مرغ زنده که سبب اخلال در مایحتاج عمومی شده شناسایی و به مراجع قانونی معرفی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، به دنبال نوسانات میزان عرضه و  قیمت مرغ در بازار استان شب گذشته  بازرس کل استان ایلام به همراه جمعی از مدیران کل از کشتارگاه صنعتی سپید مرغ مانشت بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

 در این بازدید هواسی بازرس کل استان ایلام با اشاره به مشکلات موجود در توزیع نهاده های دامی و نیز زنجیره تولید و توزیع مرغ از شناسایی 37 نفر از دلالان نهاده و 97 نفر از دلالان مرغ زنده که سبب اخلال در مایحتاج عمومی شده و معرفی به مراجع قانونی گفت: به منظور بررسی زنجیره تولید و توزیع مرغ،  امشب به صورت سرزده به همراه مسئولان مربوط در کشتارگاه حضور پیدا کردیم  تا مشکلات را بررسی کنیم.

وی افزود: ضمن استماع نظرات مسوولین کشتارگاه در بحث زیرساخت ها از جمله خودروهای حمل گوشت مرغ، نحوه و میزان ذخیره سازی و همچنین نحوه و میران تحویل مرغ زنده برای ذبح  مشکلاتی احصا شد که در حال حل آنها هستیم.

بازرس کل استان ایلام همچنین از قیمت مصوب فروش مرغ در استان خبر داد و گفت: متعاقب اقدام های فوق میزان عرضه و قیمت مرغ در روزهای اخیر بهتر شده است؛ لیکن به طور کامل رضایت بخش نیست بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 37 نفر از اخلالگران بازار مرغ ایلام

شناسایی 37 نفر از اخلالگران بازار مرغ ایلام