مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 14:552020-12-03سياسي

توزیع 4 هزار و 500 بستهٔ معیشتی توسط اداره کل اوقاف قزوین در طرح شهید قاسم سلیمانی


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین گفت: در پنجمین مرحله از کمک های مؤمنانهٔ اداره کل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام رضا نوروزی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین در جلسهٔ مربوط به طرح شهید سلیمانی اداره کل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، سازمان اوقاف برنامه های ویژه ای برای این ایام در نظر گرفته است که یکی از آن ها، ادامهٔ کمک های مؤمنانه در طرحی به نام شهید سلیمانی در راستای حمایت از اقشار کم بضاعت و آسیب دیده است.

وی افزود: در این برنامه 4 هزار و 500 بستهٔ معیشتی تهیه و در سطح استان توزیع خواهد شد که اعتبار این بسته ها از محل موقوفات، کمک های خیرین و متولیان استان خواهد بود.

این مسؤول اظهار کرد: از هم استانی های گرامی نیز تقاضا داریم در این طرح خداپسندانه شرکت کرده و مانند همیشه یاری گر ما باشند.

نوروزی ادامه داد: طرح فوق پنجمین مرحله از کمک های مؤمنانه است که توسط اداره کل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین انجام می شود که طی آن مانند 4 مرحلهٔ گذشته، بسته های فرهنگی، معیشتی و بهداشتی در میان نیازمندان و خانواده های بی بضاعت توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 4 هزار و 500 بستهٔ معیشتی توسط اداره کل اوقاف قزوین در طرح شهید قاسم سلیمانی

توزیع 4 هزار و 500 بستهٔ معیشتی توسط اداره کل اوقاف قزوین در طرح شهید قاسم سلیمانی