مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 14:452020-12-03ورزشي

نخستین پیست استاندارد سوارکاری بجنورد ساخته می شود


مسئول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی گفت: با پیگیری های انجام شده و مساعدت سپاه خراسان شمالی، آرزوی دیرینه جامعه سوارکاران استان مبنی بر احداث نخستین پیست استاندارد سوارکاری در بجنورد برآورده خواهد شد.

- مجید اسماعیل زاده در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به پیگیری های بسیج ورزشکاران خراسان شمالی برای گسترش بستر ورزش در استان اظهار کرد: با توجه به اینکه صنعت سوارکاری در خراسان شمالی ازجمله رشته های تخصصی و بومی این استان محسوب می شود و وجود برخی زیرساخت های اولیه برای گسترش این رشته ورزشی در بجنورد و استان، سپاه جوادالائمه در خراسان شمالی توانست در این مسیر قدم محکم و امیدبخشی را بردارد.

وی به اعلام تصمیم اتخاذشده از سوی مسئولان سپاه استان پرداخت و گفت: با اختصاص زمین از سوی این مجموعه، پیست استاندارد سوارکاری مرکز خراسان شمالی در منطقه علی آباد بجنورد احداث می شود.

مسئول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی افزود: این اقدام در راستای سفر معنوی سوارکاران بسیجی در طرح حرم تا حرم محقق شد که سوارکاران استان توسط اسب ها خود، مسیر بجنورد تا مشهد را به مناسبت ایام انتهای ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا طی کردند.

وی با تشکر از همکاری تمامی مسئولان در این تحقق این آرزوی دیرینه خاطرنشان کرد: پیگیری های جامعه سوارکاری استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پیست استاندارد سوارکاری بجنورد ساخته می شود

نخستین پیست استاندارد سوارکاری بجنورد ساخته می شود