مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 14:452020-12-03سياسي

احداث 50 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در بودجه 1400


مبلغ 5 هزار میلیارد تومان جهت احداث 50 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در بودجه 1400 پیش بینی شده که اقدام بسیار پسندیده و شایسته ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور ظهر امروز در آیین رونمایی از 352 واحد مسکونی ویژه نیازمندان در پیشوا، اظهار کرد: توانمندسازی یکی از ماموریت های اصلی کمیته امداد است و بنا به فرموده رهبری باید توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات با رعایت تکریم در صدر برنامه های کمیته امداد باشد.

وی گفت: اشتغال، خودباوری و خواتکایی از ابعاد مهم توانمندسازی است در این راستا مبلغ 6 هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان در سال 99 اختصاص یافته است.

رییس سازمان کمیته امداد ادامه داد: در سال جاری باید 200 هزار شغل ایجاد کنیم که تاکنون 114 هزار مورد ایجاد شده و مابقی تا پایان سال محقق خواهد شد.

بحتیاری خاطرنشان کرد: مسکن یکی از مهمترین عوامل در سبد حمایت مددجویان است که پر هزینه بوده و مستلزم همکاری و هم افزایی بین تمامی بخش ها است.

وی بیان کرد: این مجموعه 352 واحدی از سوی راه و شهرسازی در اختیار کمیته امداد قرار گرفت و مقامات محلی به ویژه فرماندار محترم نیز در این زمینه پیگیری و همراهی نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 50 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در بودجه 1400

احداث 50 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در بودجه 1400