مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 14:352020-12-03اقتصادي

کم رنگ شدن آمار کرونا در فارس/ خطر همچنان در کمین است


جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا و همراهی و رعایت مردم سبب کاهش آمار مبتلایان و فوتی های ناشی ازابتلا به ویروس کووید19 در استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حدود دو هفته از آغاز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا می گذرد و علی رغم نواقص این طرح، طبق مشاهدات و آمارهای اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاثیر خوبی در سطح سطح جامعه قابل مشاهده است.

همچنین مردم فهیم استان فارس نیز با رعایت بسیارخوب شیوه نامه های بهداشتی و محدودیت های کرونایی، نقش اول کم رنگ شدن آمار مبتلایان، بستری ها و فوتی های ناشی از کووید19 را ایفا کرده اند.

شهروندانی که بدون شک اگر تا نابودی کرونا همکاری و همراهی لازم را داشته باشند، فارس کمترین ضرر را در این حوزه متحمل خواهد شد.

البته از ضررهای اقتصادی اصناف و واحدهای مختلف صنفی که در این ایام برای جلوگیری و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا تعطیل بودند، نیز نمی توان گذشت که باید دولت و دستگاه های مربوطه نگاهی خاص و ویژه بیش از گذشته به آنها داشته باشد، اصنافی که ممکن است بدهی های چند ده میلیونی و حتی بیشتر را متحمل شده اما اولویت را به رعایت پروتکل ها و عمل به دستورات بهداشتی داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم رنگ شدن آمار کرونا در فارس/ خطر همچنان در کمین است

کم رنگ شدن آمار کرونا در فارس/ خطر همچنان در کمین است