مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 14:302020-12-03اقتصادي

جلوگیری از مسافرت 1800 فرد مبتلا به کرونا با حمل و نقل عمومی


در جهت سلامت مردم و کنترل زنجیره انتقال ویروس کرونا، تاکنون از مسافرت حدود 1800 نفر که آزمایش کرونای آن ها مثبت بوده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در حاشیه نشست مشترک کمیته حمل ونقل و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: در ستاد ملی مبارزه با کرونا، وزارت راه و شهرسازی از روز نخست با عزمی جدی به عنوان مسئول پروژه حمل و نقل تدوین و ابلاغ و اجرای پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خودش قرار داد.

وی افزود: با توجه به تکالیفی که ستاد ملی مبارزه با کرونا به این وزارتخانه ابلاغ کرده بود تا همه شریان های اصلی، مبادی ورودی کشور و کریدورهای ترانزیتی فعال بمانند؛ این امر از سوی جامعه حمل و نقل اعم از هوایی، دریایی، جاده ای و ریلی به نحو شایسته ای انجام شد.

اسلامی تاکید کرد: البته در بخش مسافری، به دلیل کاهش تقاضای سفر، این بخش دچار کمبودهایی شد و در نتیجه شرکت های فعال در این حوزه دچار زیان هایی شدند.

وزیر راه و شهرسازی با یادآوری بسته حمایتی 3 هزار و 500 میلیارد تومانی که ستاد ملی کرونا به صنعت حمل ونقل کشور اختصاص داده بود، بیان کرد: اکنون 60 درصد این مبلغ را شرکت ها دریافت کردند و پرداخت بقیه نیز در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از مسافرت 1800 فرد مبتلا به کرونا با حمل و نقل عمومی

جلوگیری از مسافرت 1800 فرد مبتلا به کرونا با حمل و نقل عمومی