مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 14:252020-12-03بين الملل

تقلای «تِد کروز» برای ثبت «اخوان المسلمین« در لیست تروریسم آمریکا


سناتور جمهوری خواه ایالت تگزاس آمریکا در ادامه فشار کشورش علیه گروه های اسلامی در منطقه، طرحی را برای ثبت گروه «اخوان المسلمین» به عنوان «سازمان تروریست خارجی» در کشورش معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، تِد کروز ، سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس آمریکا با معرفی دوباره طرحی، خواستار ثبت گروه اخوان المسلمین به عنوان یک سازمان تروریست خارجی شد.

به نوشته روزنامه جروازالم پُست ، دفتر کار تد کروز روز چهار شنبه با اعلام این خبر گفت که وی این طرح را این هفته معرفی کرده است.

تد کروز در خصوص این طرح مدعی شده که بسیاری از متحدان نزدیک آمریکا در جهان عرب مدت مدیدی است که می گویند اخوان المسلمین یک گروه تروریستی است که به دنبال دامن زدن به آشوب در سراسر خاورمیانه است.

این سناتور آمریکایی همچنین گفته: باعث افتخار است که این لایحه را مجدداً معرفی می کنم و مبارزه آمریکا علیه تروریست تندروی اسلامی را پیش می برم.

وی افزود: من تلاش های دولت فعلی برای تروریست خواندن نام [اخوان المسلمین] و مقابله با گسترش این تهدید قوی را تمجید می کنم و مشتاقانه منتظر دریافت اطلاعات دیگری هستم که این طرح جدید از وزارت خارجه درخواست کرده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای «تِد کروز» برای ثبت «اخوان المسلمین« در لیست تروریسم آمریکا

تقلای «تِد کروز» برای ثبت «اخوان المسلمین« در لیست تروریسم آمریکا