مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 14:152020-12-03بين الملل

65 میلیون مبتلا و 1.5 میلیون جان باخته؛ کرونا بدون ترمز در جهان پیش می رود


همزمان با افزایش چشمگیر میزان ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا و کشورهای اروپایی، شمار مبتلایان جهانی این بیماری نیز از شصت وپنج میلیون نفر بیشتر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برآوردهای وبگاه وُرلداُمتر نشان می دهد تعداد کسانی که در کشورهای مختلف، به ویروس کووید19 مبتلا شده اند امروز (پنجشنبه) از 65 میلیون نفر فراتر رفته است.

بر این اساس تا لحظه نگارش این خبر 65,012,013 نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده اند و 1,502,610 نفر نیز بر اثر آن جان خود را از دست داده اند.

در مقابل اما 45,098,162 نفر از بند این بیماری رهایی پیدا کرده و سلامت خود را به دست آورده اند.

  در این میان، ایالات متحده آمریکا با چهارده میلیون و سیصد هزار مبتلا و 280 هزار جان باخته، در صدر کشورهای آلوده به ویروس کرونا قرار دارد.

این در حالی است که به اذعان رسانه های آمریکایی، مسئولان دولتی این کشور به جای رسیدگی به وضع وخیم همه گیری در این کشور، مشغول جنگ قدرت و منازعه بر سر نتایج انتخابات ریاست جمهوری هستند.

طبق داده های وُرلداُمتر، طی بیست وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت های آمریکا به صورت مجموع، 203 هزار  مبتلای جدید به ویروس کرونا گزارش شده که بیشترین میزان ابتلای روزانه در این کشور و در جهان از زمان آغاز همه گیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 میلیون مبتلا و 1.5 میلیون جان باخته؛ کرونا بدون ترمز در جهان پیش می رود

65 میلیون مبتلا و 1.5 میلیون جان باخته؛ کرونا بدون ترمز در جهان پیش می رود