مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 14:102020-12-03بين الملل

شدیدترین حمله ترامپ به سیستم انتخاباتی آمریکا


رییس جمهوری در حال کناره گیری آمریکا با تشدید حملات خود به دموکراسی، یک فیلم ویدئویی 46 دقیقه ای عجیب منتشر کرد که پر از اتهامات بی پایه و اساس در مورد تقلب در انتخابات و دروغ های صریح بود و در آن سیستم انتخابات آمریکا را تحت حمله و محاصره هماهنگ شده .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، دونالد ترامپ، رییس جمهوری در حال کناره گیری آمریکا که روز چهارشنبه پشت تریبون ریاست جمهوری قرار گرفته بود و پرچم های آمریکا و دفترش در پشت سرش قرار داشتند، تلاش کرد تا از قدرت ریاست جمهوری خود برای تحریف انتخابات و ملغا کردن نتایج انتخابات استفاده کند.

ترامپ ضمن اعلام اینکه این احتمالا مهم ترین سخنرانی است که وی مستقیم در مقابل دوربین و بدون هیچ تماشاچی ایراد کرده، بر ناامیدی خود نسبت به تغییر نتیجه انتخابات یک ماه پس از شکایت های قانونی ناکامش و همچنین نسبت به تایید پیروزی قاطعانه باسدن توسط برخی کشورهای مهم تاکید کرد.

این حمله جدید ترامپ یک روز پس از آن صورت گرفت که ویلیام بار، دادستان کل آمریکا اعلام کرد وزارت دادگستری هیچ سند و مدرکی دال بر تقلب در انتخابات که بتواند نتیجه این رای گیری را تغییر دهد، پیدا نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شدیدترین حمله ترامپ به سیستم انتخاباتی آمریکا

شدیدترین حمله ترامپ به سیستم انتخاباتی آمریکا