مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 14:052020-12-03اقتصادي

فعالیت 42 واحد مرغداری در شهرستان عجب شیر/ تولید سالانه 8 هزار تن گوشت مرغ


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عجب شیر گفت: 42 واحد مرغداری در این شهرستان فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از عجب شیر، احمد اسلامی در بازدید از چند واحد مرغداری در شهرستان عجب شیر اظهار داشت:  با بیان اینکه 42 واحد مرغداری در این شهرستان فعالیت می کنند، اظهار داشت: سالانه هشت هزار و 646 تن گوشت مرغ در شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می شود.

وی افزود: شهرستان عجب شیر دارای 42 واحد مرغداری گوشتی مجاز با ظرفیت تولید 655 هزار قطعه، یک واحدمرغداری مادر با ظرفیت 15 هزار قطعه و یک واحد مرغداری تخمگذار با ظرفیت 36 هزار قطعه است.

اسلامی افزود: با توجه به افزایش قیمت مرغ در چند هفته اخیر، طی هماهنگی های بعمل آمده با اداره دامپزشکی، اداره صنعت و معدن شهرستان و مرغداران منطقه، تعداد 97 هزار و 930 قطعه مرغ گوشتی که بخشی از آن از شهرستان تامین شد کشتار و روانه بازار شد.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده در سایر واحدهای مرغدارهای گوشتی شهرستان نیز جوجه ریزی انجام شد  که با عرضه تولیدات این واحدهای تولیدی به بازار مصرف روند کاهشی قیمت مرغ ادامه خواهد داشت.

اسلامی گفت: تمایل مرغداران به انجام مشاوره های بهداشتی و تعذیه ای و واکسیناسیون به موقع و سرکشی های منظم ادارات جهادکشاورزی و دامپزشکی شهرستان، موجب کاهش تلفات و افزایش بازده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 42 واحد مرغداری در شهرستان عجب شیر/ تولید سالانه 8 هزار تن گوشت مرغ

فعالیت 42 واحد مرغداری در شهرستان عجب شیر/ تولید سالانه 8 هزار تن گوشت مرغ