مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 13:502020-12-03سياسي

ایوانکا ترامپ به ظن جرم مالی احضار شد


دختر و مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا در ارتباط با مصرف وجوه صندوق های غیرانتفاعی برای مصارف شخصی و برگزاری جشن پیروزی انتخاباتی در سال 2017 از سوی وزارت دادگستری فراخوانده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دفتر دادستان کل ناحیه کلمبیا در آمریکا، ایوانکا ترامپ دختر رییس جمهور این کشور را روز سه شنبه برای ارائه توضیح درباره یک پرونده فساد مالی فراخوانده است.

پایگاه اینترنتی شبکه اسکای نیوز روز پنجشنبه نوشت، کارل رِیسین دادستان کل ناحیه کلمبیا در جزییات پرونده ای نوشته، از دختر و مشاور ارشد دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در مورد تخلفات مالی توضیح خواسته است.

در این پرونده که ماه ژانویه سال 2020 (دی ماه 98) تشکیل شده آمده است، ترامپ از وجوه دریافتی از صندوق های غیر انتفاعی برای مصارف شخصی استفاده کرده است.

ریسین معتقد است کمیته تحلیف ترامپ در هفته اول آغاز به کار وی به عنوان رییس جمهور آمریکا در ابتدای سال 2017، بیش از یک میلیون دلار از کمک مالی جمع آوری شده را به هتل بین المللی ترامپ در واشنگتن، منتقل کرده است.

طبق این پرونده تنها در یک مورد، عصر روز تحلیف ترامپ (20 ژانویه 2017)، سیصد هزار دلار برای برگزاری یک مهمانی با حضور سه فرزند ارشد رییس جمهور آمریکا، پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایوانکا ترامپ به ظن جرم مالی احضار شد

ایوانکا ترامپ به ظن جرم مالی احضار شد