مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 13:502020-12-03سياسي

دبیر شورای عالی فضای مجازی پاسخگوی ابهامات شبکه ملی اطلاعات نیست


علیرضا سامانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: طرح کلان و معماری شبکه ی اطلاعات، - مسئول بسیج دانشجویی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران گفت: با توجه به دروغ پراکنی های رسانه های معاند بسیج دانشجویی از 22 روز پیش طی نامه ای خواستار پاسخگویی در خصوص ابهامات طرح شبکه ملی اطلاعات شد، اما دبیر شورای عالی فضای مجازی حاضر به پاسخگویی نیست.

علیرضا سامانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: طرح کلان و معماری شبکه ی اطلاعات، یکی از بزرگ ترین قدم هایی بود که در راستای پیش برد شبکه ملی اطلاعات طی این چند سال اخیر برداشته شد.

تصویب این طرح گامی بسیار بلند در راستای تحقق بخشیدن به حاکمیت سایبری کشورمان استوی افزود: با وجود جامع بودن طرح، اما همچنان ابهاماتی وجود دارد که به آن ها پاسخی داده نشده است.

برای مثال این که این طرح چه تفاوتی از لحاظ اجرایی با مصوبه های روی زمین قبلی مرکز ملی فضای مجازی دارد و چه ضمانت های اجرایی برای عملی شدن اقدامات کلان مطرح شده در طرح وجود دارد؟ یا اینکه آیا زمان بندی مشخصی برای اقدامات ذکر شده در طرح در نظر گرفته شده و آیا روند پیشرفت هر یک از این اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر شورای عالی فضای مجازی پاسخگوی ابهامات شبکه ملی اطلاعات نیست

دبیر شورای عالی فضای مجازی پاسخگوی ابهامات شبکه ملی اطلاعات نیست