مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 13:302020-12-03اقتصادي

کارت های بانکی اتباع خارجی دارای کارت اقامت معتبر، صادر و تمدید می شود


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با اشاره به صدور و تمدید کارتهای بانکی اتباع خارجی دارای کارت اقامت معتبر، اعلام کرد: اتباع خارجی دارای مدارک معتبر می توانند با مراجعه به بانک ها از خدمات مربوطه بهره مند گردند.

- مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با اشاره به صدور و تمدید کارتهای بانکی اتباع خارجی دارای کارت اقامت معتبر، اعلام کرد: اتباع خارجی دارای مدارک معتبر می توانند با مراجعه به بانک ها از خدمات مربوطه بهره مند گردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ محمودی در این باره اعلام کرد: با توجه به مشکلات پناهندگان در خصوص استفاده از کارت های عابر بانک و خدمات الکترونیکی، با پیگیری های متعدد و جلسات کارشناسی با دستگاههای ذیربط ازجمله بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی، موضوع معتبر بودن کارت بانک های اتباع خارجی برای ان دسته از اتباعی که دارای مدارک اقامتی معتبر می باشند به کلیه بانک ها و موسسات اعتباری ابلاغ شد.

وی در خصوص مدارک شناسایی معتبر افزود: اتباع خارجی که مدارک آمایش صادره توسط وزارت کشور مشروط به معتبر بودن آن، شامل کارت آمایش 15، کارت هویت 14 و همچنین گذرنامه با روادید و با پروانه اقامت معتبر، دفترچه اقامت صادره از سوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به شرط دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت های بانکی اتباع خارجی دارای کارت اقامت معتبر، صادر و تمدید می شود

کارت های بانکی اتباع خارجی دارای کارت اقامت معتبر، صادر و تمدید می شود