مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 13:302020-12-03اقتصادي

طراحی برنامه ای برای کنترل قیمت و موجودی کالاها در دستور کار است


به دنبال طراحی یک برنامه منظم برای کنترل لحظه ای قیمت ها، موجودی کالا در انبارها و توزیع در بازار هستیم تا بتوانیم نوسانات بازار را کنترل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید موسی خادمی امروز پنجشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد تنظیم بازار گفت: با توجه به التهاباتی که چند روز اخیر در بازار استان به ویژه در بحث قیمت مرغ به وجود آمده بود، ستاد تنظیم بازار با محوریت بررسی و کنترل قیمت ها تشکیل شد.

وی با تأکید بر ضرورت کنترل قیمت اقلام مورد نیاز بازار استان، اظهار داشت: قیمت مرغ مصرفی در بازار کشور طی روزهای گذشته دچار افزایش شده بود که لرستان در مقایسه با سایر استان ها، کمترین افزایش را در این کالا داشته است.

استاندار لرستان با بیان اینکه در زمینه کنترل قیمت ها چند سیاست به طور جدی در حال پیگیری است، تصریح کرد: در بحث کنترل قیمت ها، موضوع پیگیری از طریق تولید کنندگان کالا، عمده فروشان، انبارها و در نهایت خرده فروشان با نظارت همراه خواهد بود.

خادمی خاطرنشان کرد: به دنبال طراحی یک برنامه منظم برای کنترل لحظه ای قیمت ها، موجودی کالا در انبارها و توزیع در بازار هستیم تا بتوانیم در صورت کمبود یا نوسان، نیاز بازار را تأمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی برنامه ای برای کنترل قیمت و موجودی کالاها در دستور کار است

طراحی برنامه ای برای کنترل قیمت و موجودی کالاها در دستور کار است