مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-03سياسي

مراسم یادبود و ختم مجازی شهید فخری زاده در گلستان برگزار شد


مراسم یادبود و ختم مجازی شهید فخری زاده در گلستان برگزار شد.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم یادبود و ختم مجازی دانشمند هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده بعدازظهر پنج شنبه در مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برگزار شد.

مراسم یادبود و ختم مجازی دانشمند هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده، از طرف طلاب، روحانیون، حافظان و قاریان اهل سنت شمال کشور به صورت مجازی و ویدئو کنفرانسی در مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برگزار شد.

این آیین با ارتباط مجازی و ویدئو کنفرانسی از طریق مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با شعبه گنبد کاووس و شعبه گیلان مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و همچنین برخی از روحانیون و طلاب، مدارس علوم دینی و دارالقران های اهل سنت شمال کشور و مسولین فرهنگی برگزار شد.

گفتنی است در این آیین، توسط دارالقرآن ها و مدارس علوم دینی اهل سنت شمال کشور، تعداد 80 دوره ختم قرآن مجید، هزار و 260 صلوات و 360 فاتحه جهت شادی روح شهید فخری زاده توسط طلاب، روحانیون، حافظان و قاریان اهل سنت شمال کشور قرائت شد.

دشمن با ترور و به شهادت رساندن عجز و ناتوانی خود را نشان می دهد امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن در این آیین اظهارکرد: استقلال علمی از بزرگ ترین نعماتی بوده که انقلاب اسلامی به ما عطا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم یادبود و ختم مجازی شهید فخری زاده در گلستان برگزار شد

مراسم یادبود و ختم مجازی شهید فخری زاده در گلستان برگزار شد