مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-03سياسي

نیازمند هم افزایی همه دستگاه ها برای حل معضل آبگرفتگی اهواز هستیم


برای مدیریت آب های سطحی در کلانشهر اهواز و پانزده شهر گرفتار آبگرفتگی، نیازمند هم افزایی همه دستگاه های عمومی و دولتی هستیم.

- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای مدیریت آب های سطحی در کلانشهر اهواز و پانزده شهر گرفتار آبگرفتگی، نیازمند هم افزایی همه دستگاه های عمومی و دولتی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه اضطراری محسن رضایی، علی شمخانی، محمد مخبر و محمد فروزنده امروز(پنج شنبه) با موضوع بررسی و ایجاد هماهنگی بیشتر در رفع مشکلات خوزستان و آب گرفتگی برخی استان های جنوب و غرب کشور در دفتر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

در این جلسه درباره مشکلات اصلی استان خوزستان از جمله دو مساله آب و فاضلاب و اشتغال بررسی های لازم به عمل آمد و تصمیماتی برای کمک به دستگاه های اجرایی استان گرفته شد.

همچنین مقرر شد جلساتی با دولت و مجلس برگزار شود و پیرو پیگیری های قبلی، سرعت عمل بیشتری در حل مسائل زیرساختی استان صورت گیرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، همچنین عصر روز چهارشنبه و صبح پنجشنبه در تماس های تلفنی جداگانه با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، آیت الله موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه استان و موسی شاعری شهردار کلانشهر اهواز، ضمن دریافت گزارش وضعیت آبگرفتگی برخی از شهرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند هم افزایی همه دستگاه ها برای حل معضل آبگرفتگی اهواز هستیم

نیازمند هم افزایی همه دستگاه ها برای حل معضل آبگرفتگی اهواز هستیم