مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 13:152020-12-03سياسي

مخالفت با اجرای طرح انتقال پسماند سه شهرستان به ایلخچی


سخنگوی شورای اسلامی شهر ایلخچی در خصوص طرح انتقال پسماند سه شهرستان به ایلخچی گفت: ما به شدت مخالف این طرح هستیم و انتقال پسماند به ایلخچی تهدید زیست محیطی بزرگی به شمار می رود.

- جلال حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شورای اسلامی شهر ایلخچی در پی تصمیمات اخیر شهرداری های هشتگانه سه شهرستان را جهت طرح انتقال پسماند به ایلخچی با تشکیل جلسه ای ضمن رد درخواست شهرداری برای عضویت در شرکت تجمیع و پردازش پسماند این تصمیم را ناعادلانه و با این طرح مخالفت کرد.

وی افزود: تشکیل شرکتی با مشارکت شهرداری های هشتگانه شهرستان های، تبریز، آذرشهر و اسکو باعنوان شرکت مذکور و انتقال زباله های تولیدی این شهرستانها به بخش ایلخچی جفا در حق شهروندان بوده و شورای شهر ایلخچی مخالف این ایده و تصمیمات عواملین این طرح هستیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ایلخچی در ادامه خاطر نشان کرد: اجازه نمی دهیم با این تصمیم سلامت و امنیت جان شهروندان ایلخچی به خطر بیفتد و وظیفه داریم در راستای تأمین سلامتی شهروندان همه تلاش خود را به کار بگیریم.

حق شناس این تصمیم را غیرمنطقی و غیرکارشناسی دانست و با هشدار به پیامدهای زیست محیطی گفت: شهرداران هشتگانه تازه تشکیل یافته نباید تصمیمات غیرکارشناسی بگیرند بلکه به صورت علمی واصولی برای برون رفت از وضعیت نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت با اجرای طرح انتقال پسماند سه شهرستان به ایلخچی

مخالفت با اجرای طرح انتقال پسماند سه شهرستان به ایلخچی