مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-03سياسي

انتقاد ایران از مصوبه جدید کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل


نماینده دائم ایران در وین از مصوبه جدید کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل درباره خروج کانابیس (شاهدانه) و مشتقات آن(حشیش و ماری جوانا) از جدول 4 کنوانسیون 1961 مواد مخدر، - نماینده دائم ایران در وین از مصوبه جدید کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل درباره خروج کانابیس (شاهدانه) و مشتقات آن(حشیش و ماری جوانا) از جدول 4 کنوانسیون 1961 مواد مخدر، انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاظم غریب آبادی با اشاره به اینکه ماده مخدر کانابیس و مشتقات آن با حدود 192 میلیون مصرف کننده در سراسر جهان، بیشترین تعداد معتاد را دارد، گفت: ما عمیقا نگران هستیم که تصمیم کمیسیون مواد مخدر این پیام غلط را صادر کند که این مواد به اندازه کافی برای سلامت افراد خطرناک نیستند و بنابراین، منجر به افزایش قابل توجه تولید و استفاده از این مواد گردد.

وی افزود: اینکه این مواد همچنان تحت جدول یک کنوانسیون 1961 مواد مخدر و به تبع آن، کنترل های کامل بین المللی قرار دارند، ناشی از این حقیقت است که کانابیس و مشتقات آن کاملاً مستعد اعتیاد آوری و ایجاد اثرات سوء هستند و مزایای درمانی که این آثار را جبران کند، ندارند.

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین بر همین اساس از دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر، هیئت بین المللی کنترل مواد مخدر و سازمان بهداشت جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ایران از مصوبه جدید کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل

انتقاد ایران از مصوبه جدید کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل