مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 12:302020-12-03اقتصادي

افزایش تخت های میزبانی از بهبودیافتگان کرونا در خراسان رضوی به 8000


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تعداد تخت های اقامتی که برای میزبانی از بهبودیافتگان کرونا اعلام شده بود، - ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تعداد تخت های اقامتی که برای میزبانی از بهبودیافتگان کرونا اعلام شده بود، از 4673 تخت به 8268 تخت افزایش یافت.

یوسف بیدخوری اظهار کرد: با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد مبنی بر احتمال نیاز برای اختصاص بخشی از فضای واحدهای اقامتی رسمی به اقامت بهبودیافتگان کرونا، به منظور گذراندن دوران نقاهت، تعدادی از مالکان واحدهای اقامتی رسمی کلان شهر مشهد در این زمینه اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: تاکنون 31 واحد اقامتی شامل تعداد 22 هتل، با ظرفیت 1344 تخت و تعداد 2680 اتاق و تعداد 9 هتل آپارتمان با ظرفیت 1925 تخت و تعداد 718 اتاق آمادگی را برای میزبانی از بهبودیافتگان کرونا اعلام کرده اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: هیچ گونه اجباری درزمینه ی مشارکت این مالکان نبوده و همه این واحدها به صورت داوطلبانه اعلام آمادگی کرده اند.

بیدخوری خاطرنشان کرد: در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای اقامت این افراد، زیرساخت ها مهیا شده و آماده سازی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تخت های میزبانی از بهبودیافتگان کرونا در خراسان رضوی به 8000

افزایش تخت های میزبانی از بهبودیافتگان کرونا در خراسان رضوی به 8000