مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 12:252020-12-03اقتصادي

طراحی و ساخت چیلرهای صنعتی و ساختمانی آسا تهویه


معرفی شرکت آسا تهویه به عنوان مرکز فروش بهترین و با کیفیت ترین مدل های چیلر - طراحی و ساخت چیلرهای ساختمانی صنعتی در شرکت هایی که در حوزه تهویه فعالیت دارند انجام میشود، اما اگر نمیدانید چیلر ساختمانی و صنعتی چیست و چه کاربردی دارد؟ جای نگرانی نیست؛ شرکت فنی مهندسی آسا تهویه به عنوان یکی از برترین شرکت های طراحی و ساخت چیلر در ایران در این راهنما اطلاعات خوبی را درباره انواع مختلف چیلر ارائه خواهد کرد.

اهمیت سیستم های تهویه مطبوع در زندگی انسان امروزی صنعت تهویه مطبوع طی 120 سال گذشته به صورت گسترده در پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار گرفت، به کمک تهویه مطبوع و دستگاه هایی مثل هواساز، فن کویل و چیلر انسان ساکن بسیاری از مناطقی از کره ی زمین که در فصل زمستان غیرقابل سکونت است شد و ساختمان های بلندمرتبه ساخت و صنایع دارویی و بیمارستان ها را گسترش داد، اگر تهویه مطبوع نبود بسیاری از داروهای امروزی تولید نمی شدند و بیماران فراوانی در بیمارستانها بر اثر رعایت نشدن نکات بهداشتی تهویه می مردند.

شهرنشینی گسترش پیدا نمی کرد و ساختمانهای بلند مرتبه قابل سکونت نبودند.

چیلر چیست؟ واژه و کلمه چیلر، به معنای آب سرد کن است که گرما را از ساختمان خارج به به بیرون هدایت می کند؛ چیلر که به عنوان خنک کننده سیستم تهویه مطبوع کاربرد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و ساخت چیلرهای صنعتی و ساختمانی آسا تهویه

طراحی و ساخت چیلرهای صنعتی و ساختمانی آسا تهویه