مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-03اقتصادي

75 هزار واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت واگذار شد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:از 104 هزار واحد مسکونی واگذار شده به افراد دارای معلولیت، 75هزار واحد آن در این دولت واگذار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری در صفح‬ه شخصی خود در فضای مجازی نوشت : خانه دار شدن افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی اولویتی بسیار مهم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است؛ در روز جهانی معلولان خوشحالم اعلام کنم که از 104 هزار واحد مسکونی واگذار شده به افراد دارای معلولیت، 75 هزار واحد آن در دولت تدبیر و امید واگذار شده است.

ضرورت تحقق عدالت و برابری فرصت ها برای افراد دارای معلولیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در پیامی به مناسبت سیزدهم آذرماه، روز جهانی افراد دارای معلولیت، اظهار داشت: در قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت بر ضرورت تحقق عدالت و برابری فرصت ها برای این عزیزان تاکید و دولت مکلف شده تا همه تلاش خود را در راستای فراگیر سازی خدمات آموزشی، شغلی، بهداشتی و رفاهی برای آنان به کار گیرد.

شریعتمداری در پیام خود آورده است: زمانی که نگاه ها با اندیشه های بلند پیوند یافته و اراده ها بر مبنای ایمان شکل می گیرند، انسان ها به آن حد از خودباوری دست پیدا می کنند که حتی معلولیت جسمی نیز نمی تواند آنها را از حرکت در مسیر پویایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 هزار واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت واگذار شد

75 هزار واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت واگذار شد