مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-03سياسي

ضرورت اقدام مشترک جهان اسلام در حمایت از سرمایه های علمی


رییس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر ،گفت: جهان اسلام برای بازگشت به عصر طلایی خود، به جهش علمی نیاز دارد و دانشمندان اسلامی، سرمایه های گرانقدر جهان اسلام و موتور محرکه آن هستند.

- رییس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر ،گفت: جهان اسلام برای بازگشت به عصر طلایی خود، به جهش علمی نیاز دارد و دانشمندان اسلامی، سرمایه های گرانقدر جهان اسلام و موتور محرکه آن هستند.

ضروری است جهان اسلام برای حمایت و حفاظت از دانشمندان خود تلاش بیشتری کند و ترور فخری زاده و امثال او را با صدای بلند محکوم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی ، در مقاله ای با عنوان ضرورت اقدام مشترک جهان اسلام در حمایت از سرمایه های علمی نوشت: بسیاری از دوستان مصری در تماس تلفنی و یا پیام های خصوصی به من، ترور دانشمند ایرانی مهندس محسن فخری زاده را تسلیت گفته و همدردی کرده اند.

اغلب آنها رژیم اسراییل را عامل این ترور دانسته و تعدادی از آنان نیز خواستار واکنش سریع ایران علیه عامل این ترور شده اند.

اطمینان دارم که در این حادثه بسیار تلخ و ناگوار که دست سیاه تروریسم، دانشمندی بزرگ را نه فقط از ملت ایران بلکه از امت اسلامی گرفت، قلبهای بخش بسیار بزرگی از جامعه مصر با دولت و ملت ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اقدام مشترک جهان اسلام در حمایت از سرمایه های علمی

ضرورت اقدام مشترک جهان اسلام در حمایت از سرمایه های علمی