مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-03سياسي

چراغ قرمزهای یک رابطه کدام اند؟


یک کارشناس ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی گفت: در روابط عاطفی ممکن است چراغ های قرمزی وجود داشته باشد که آسیب های روانی جدی را برای فرد مقابل ایجاد کند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی گفت: در روابط عاطفی ممکن است چراغ های قرمزی وجود داشته باشد که آسیب های روانی جدی را برای فرد مقابل ایجاد کند.

  انسان موجود پیچیده ای است و این پیچیدگی می تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی در ارتباط با خود و دیگران شود و به ناچار باید این مسیر سخت و پیچیده را پشت سر گذاشت.

پس باید به دنبال راهی بود که بتوان در طول دوره زندگی خود کمترین آسیب و تنش را در برخورد با مشکلات از جمله ضربه های روحی روانی متحمل شد چراکه تجربه چنین ضربه های سنگینی، آسیب های جسمی و روحی وارده به آدمی را دوچندان می کند؛ به طوری که جبران آن حتی تا پایان عمر کاری سخت و در برخی موارد محال خواهد بود.

در این راستا سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با هدف آموزش ساده و کاربردی روانشناسی و با محوریت آسیب های روانی و خودشناسی، هر هفته برنامه ای اینستاگرامی را با عنوان سایکولایو برگزار می کند که شاید گامی موثر در آشنایی با این مسائل باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ قرمزهای یک رابطه کدام اند؟

چراغ قرمزهای یک رابطه کدام اند؟