مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-03اقتصادي

ثبت 27 میلیون ریال تخلف صنفی در یزد طی شبانه روز گذشته


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از 423 فقره بازرسی و 19 پرونده تخلف توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در 24 ساعت گذشته خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از 423 فقره بازرسی و 19 پرونده تخلف توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در 24 ساعت گذشته خبر داد.

محمدرضا علمدار یزدی در این باره گفت: در راستای نظارت بر قیمت ها، توزیع کالا و خدمات مورد نیاز مردم، بازرسان این سازمان در سطح استان حضوری فعال دارند.

وی افزود: در24 ساعت گذشته بازرسی و نظارت در مرکز استان با حضور فعال و هماهنگی بازرسان انجام شد که در مجموع 423 فقره بازرسی و 19 مورد پرونده تخلف به ارزش 27 میلیون و 570 هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

علمداری یزد با اشاره به دریافت و رسیدگی به بیش از 285 مورد گزارش مردمی در این مدت، گفت: نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا و اجرای مقررات بر فعالیت صاحبان کسب و کارها در مرکز استان در همکاری با اتاق اصناف نیز در دستور کار این هفته سازمان قرار گرفته است و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی با سایر دستگاه ها، اجرای گشت مشترک بازرسی نیز با رعایت مقررات بهداشتی در این هفته اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 27 میلیون ریال تخلف صنفی در یزد طی شبانه روز گذشته

ثبت 27 میلیون ریال تخلف صنفی در یزد طی شبانه روز گذشته