مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-03اقتصادي

کارآفرینی و اشتغال50 معلول در ورامین


در حال حاضر افزون بر چهار هزار 300 معلول پرونده دار، از خدمات بهزیستی شهرستان ورامین برخوردارند که از این تعداد، 2 هزار و 190 نفر به دلیل شدت معلولیت و نداشتن درآمد ثابت از بهزیستی مستمری ماهیانه دریافت می نمایند.

- رییس بهزیستی شهرستان ورامین گفت: 50 معلول کارآفرین در حوزه های مختلف صنعتی، تولیدی و خدمات در ورامین مشغول به تولید و ایجاد فرصت های شغلی پایدار هستند.

اعظم هراتی روز پنجشنبه به مناسبت روز جهانی معلولین در آیین تقدیر از معلولان کارآفرین شهرستان ورامین افزود: معلولان کارآفرین این شهرستان که در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی مشغول به کار هستند، اصل مهم معلولیت، محدودیت نیست را ثابت و علاوه بر خود، برای سایرین نیز شغل ایجاد کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ وی اظهار داشت: هدف از نام گذاری روز معلولان از سوی مجمع عمومی سازمان ملل این است که درک درستی از معلولیت در ذهن افراد ایجاد شده و آگاهی ها برای حضور معلولان در تمامی امور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فراهم شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: هر چند که به دلیل محدودیت های ناشی از ضایعات جسمی، ذهنی و یا روانی، استقلال فرد در زمینه های مختلف فعالیت های جامعه سلب و یا محدود شده ولی معلولان از لحاظ توانایی، استعداد، کار و تلاش، با افراد دیگر تفاوتی ندارند و همانند افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی و اشتغال50 معلول در ورامین

کارآفرینی و اشتغال50 معلول در ورامین