مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-03بين الملل

سفیر ایران و معاون وزیر خارجه کره شمالی دیدار کردند


معاون وزیر خارجه کره شمالی طی دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور، ضمن تمجید از «روابط عالی» دو کشور، بر لزوم افزایش همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، معاون وزیر امور خارجه کره شمالی با سید محسن عمادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پیونگ یانگ دیدار و گفت وگو کرد.

وبگاه کِی سی اِن اِی واچ امروز (پنجشنبه) خبر داد که این دیدار در تاریخ سی ام نوامبر (دوشنبه دهم آذر) و به مناسبت پایان مأموریت عمادی به عنوان سفیر ایران در کره شمالی انجام شده است.

بر این اساس، دو طرف در این دیدار بر روابط عالی دوستانه و همکاری بین کره شمالی و ایران که از سال ها قبل در پی دیدار رهبران دو کشور پایه ریزی شد، تاکید کرده و گفتند این روابط هم اکنون نیز در حال توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف است.

معاون وزیر خارجه کره شمالی و سفیر ایران با بیان اینکه دو کشور همکاری نزدیکی در سازمان ملل و دیگر عرصه های بین المللی دارند، خواستار افزایش این همکاری ها و ارتقای بیش از پیش روابط شدند.

به نوشته این پایگاه خبری، عمادی نیز به نوبه خود تلاش های کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در ایجاد کشوری قدرتمند به وسیله دولت و ملت این کشور را ستوده و از آمادگی خود برای تداوم تلاش های فعالانه جهت توسعه روابط دوجانبه بین تهران و پیونگ یان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران و معاون وزیر خارجه کره شمالی دیدار کردند

سفیر ایران و معاون وزیر خارجه کره شمالی دیدار کردند