مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-03سياسي

دانشگاه بجنورد محور کشاورزی مدرن در خراسان شمالی قرار بگیرد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: کشاورزی در این استان نیازمند عبور از مرحله سنتی به مدرن است که در این راستا باید دانشگاه بجنورد به عنوان محور علمی و اصلی این چرخه وارد میدان شود.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: کشاورزی در این استان نیازمند عبور از مرحله سنتی به مدرن است که در این راستا باید دانشگاه بجنورد به عنوان محور علمی و اصلی این چرخه وارد میدان شود.

غلامرضا هوایی در جلسه بررسی مشکلات دانشگاه بجنورد، راه اندازی دانشکده کشاورزی را از نیازهای اساسی و کاربردی این دانشگاه برای ارتقای بخش کشاورزی استان دانست و گفت: دانشگاه بجنورد باید به بخش تحقیقات کشاورزی و مسائل اصلاح ژنتیک ورود یابد تا با فعالیت علمی، بخش کشاورزی استان توسعه یابد.

هوایی با تاکید بر اینکه دانشگاه ها شناسنامه هر استان هستند و تغییر و تحول در هر منطقه به کمک دانشگاه های آن میسر می شود، گفت: محصولات شاخص کشاورزی این استان زعفران، انگور، نوغانداری و .

است که پیشنهاد تاسیس پایانه صادراتی و راه اندازی زنجیره ارزش این محصولات در سفر نائب رییس مجلس به خراسان شمالی ارائه شده است و مرکز تحقیقات کشاورزی دانشگاه بجنورد باید برای گسترش این طرح کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه بجنورد محور کشاورزی مدرن در خراسان شمالی قرار بگیرد

دانشگاه بجنورد محور کشاورزی مدرن در خراسان شمالی قرار بگیرد