مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-03سياسي

پایان دوری پرسنل اتاق عمل ابرکوه با تولد 9 نوزاد در رندترین تاریخ سال


متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه بیمارستان ابرکوه گفت: پرسنل اتاق عمل ابرکوه که بیش از یک ماه به علت موج سوم کرونا در بخش های مختلف خدمت رسانی می کردند، - ایسنا/یزد متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه بیمارستان ابرکوه گفت: پرسنل اتاق عمل ابرکوه که بیش از یک ماه به علت موج سوم کرونا در بخش های مختلف خدمت رسانی می کردند، در رندترین تاریخ سال به علت تولد 9 نوزاد دوباره دور هم جمع شدند.

مهسا علیا در این باره در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در رابطه با پرکارترین روز اتاق عمل بیمارستان ابرکوه در آذرماه امسال، اظهار کرد: در روز نهم آذرماه از ساعت 8 تا 15 عصر با حضور سه نفر نیروی بیهوشی و شش نفر پرسنل اتاق عمل، تعداد 9 زایمان به صورت سزارین در بیمارستان ابرکوه داشتیم که دو مورد آن اورژانسی بود.

وی با بیان این که برای من قابل درک نیست تاریخ تولد چه میزان می تواند در زندگی افراد مؤثر باشد، افزود: از چندین روز قبل پیش بینی داشتن یک روز پرکار و شلوغ را در تاریخ نهم آذرماه به علت جوی که در جامعه و فضای مجازی ایجاد شده بود، داشتیم.

علیا با بیان این که در روز نهم آذر استرس زیادی بر تمامی پرسنل و پزشکان وارد بود، ادامه داد: پروسه زایمان به علت این که همزمان با دو موجود زنده سر و کار داریم و باید مراقب ضربان قلب، هوشیاری و تنفس مادر و فرزند باشیم و هیچ اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دوری پرسنل اتاق عمل ابرکوه با تولد 9 نوزاد در رندترین تاریخ سال

پایان دوری پرسنل اتاق عمل ابرکوه با تولد 9 نوزاد در رندترین تاریخ سال