مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-03سياسي

زمین خواری در همه جای کشور وجود دارد، اما وضعیت در البرز حادتر است


رییس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم برخورد قاطع دادگستری ها با زمین خواری ها گفت: وزارت جهاد کشاورزی به عنوان مسئول صیانت از ذخایر ملی باید با جدیت وارد میدان شود و اجازه ندهید سودجویان کاربری اراضی کشاورزی را برای احداث ویلا و مراکز تفریحی تغییر دهند.

- رییسی در جلسه پیگیری مصوبات سفر به استان‎ های البرز و یزد: زمین خواری در همه جای کشور وجود دارد، اما وضعیت در البرز حادتر است رییس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم برخورد قاطع دادگستری ها با زمین خواری ها گفت: وزارت جهاد کشاورزی به عنوان مسئول صیانت از ذخایر ملی باید با جدیت وارد میدان شود و اجازه ندهید سودجویان کاربری اراضی کشاورزی را برای احداث ویلا و مراکز تفریحی تغییر دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت‎الله سید ابراهیم رییسی در جلسه پیگیری اجرای مصوبات سفرهای استانی خود به البرز و یزد، بر اجرای کامل طرح پایش زندانیان در سراسر کشور تأکید کرد و گفت: باید وضعیت تک‎تک زندانیان به دقت بازنگری شود تا کسی بدون دلیل در زندان نماند و حتی یک مورد هم نباید از قلم بیفتد.

رییس قوه قضاییه تأکید کرد: اگر طرح غربالگری زندانیان به طور دقیق و همه‎جانبه اجرا شود، اتفاق مبارکی خواهد افتاد و آثار فراوانی در کاهش جمعیت کیفری کشور و باز اجتماعی شدن زندانیان خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین خواری در همه جای کشور وجود دارد، اما وضعیت در البرز حادتر است

زمین خواری در همه جای کشور وجود دارد، اما وضعیت در البرز حادتر است