مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-03سياسي

جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری برگزار شد


کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (13 آذرماه) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تشکیل جلسه داد.

- کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (13 آذرماه) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تشکیل جلسه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که با حضور چند تن از مسئولان امنیتی و اقتصادی تشکیل شد علاوه بر تحلیل مسائل جاری روز، مسائلی همچون نقش نفوذ و عناصر نفوذی در ایجاد بحرانهای تصنعی و نقطه ای در معیشت مردم و ناکارآمدی و عدم هماهنگی برخی از وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها در مقابله با فشارهای حداکثری اعمال شده از سوی دشمنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری، همچنین با قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های پیدا و پنهان در مقابله با تحریم و خنثی سازی اهداف دشمن بر موارد زیر تأکید کردند: 1.

ضروری است نتایج و فرصت های حاصله، تحت الشعاع فضای ایجاد شده ناشی از انتخابات آمریکا قرار نگیرد و تمرکز بر تقویت و قوی شدن اقتصاد کشور با رهایی از واردات و تکیه بر تولید داخل استمرار یابد.

2.

با توجه به رویکردهای وزارت خزانه داری و اتاق جنگ اقتصادی آمریکا علیه نظام، تدابیر لازم جهت از میان بردن امکان تحمیل کنوانسیون های پالرمو و CFT و خسارت های جبران ناپذیر آن اندیشیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری برگزار شد

جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری برگزار شد