مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-03سياسي

وعده ستاد فرمان امام(ره) برای 1000 شغل جدید در روستاهای یزد


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در استان یزد از ایجاد یک هزار فرصت شغلی جدید در روستاهای اردکان، اشکذر و تفت خبر داد.

- وعده ستاد فرمان امام(ره) برای 1000 شغل جدید در روستاهای یزد ایسنا/یزد مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در استان یزد از ایجاد یک هزار فرصت شغلی جدید در روستاهای اردکان، اشکذر و تفت خبر داد.

علی اکبر محمدپناه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این که از شهریورماه سال گذشته طرحی با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم استان یزد اجرا شد، اظهار کرد: این طرح ابتدا در مناطق محروم و روستاهای شهرستان بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز انجام و منجر به ایجاد 657 شغل در شش ماه دوم با سرمایه گذاری 30 میلیارد تومان شد.

وی افزود: این مشاغل عمدتاً اشتغال خانگی و اشتغال خرد بوده که در قالب اختصاص 10 تا 40 میلیون تومان وام با کارمزد چهار درصد به سرپرست خانوار ایجاد شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تولیدات و محصولات افراد پس از اخذ تسهیلات، مورد نظارت قرار گرفته و توسط موسسات پشتیبان به صورت تضمینی خریداری می‎شود.

وی مشاغل ایجاد شده را شامل 60 درصد در حوزه پرورش دام سبک و مابقی شامل مشاغل خیاطی، قالی بافی و ایجاد مغازه های متعدد مانند سوپرلبنیاتی اعلام کرد و گفت: طی نیم سال اول 99، بیش از 900 فرصت شغلی ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ستاد فرمان امام(ره) برای 1000 شغل جدید در روستاهای یزد

وعده ستاد فرمان امام(ره) برای 1000 شغل جدید در روستاهای یزد